تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
پشتيبان‌گيري امن و كم‌حجم از اطلاعات ارزشمند
  • بازدید : (330)
مقاله آموزشی
 

 
حفظ اطلاعات مهم و کاربردي براي شما از چه درجه اهميتي برخوردار است؟ تا‌به‌حال به اين نكته توجه کرده‌ايد که اگر اطلاعات رايانه‌تان از بين برود چه مشکلي برايتان پيش مي‌آيد؟ يکي از مثال‌هاي ساده‌اي که براي اين مورد مي‌توان بيان کرد و شايد براي شما هم پيش آمده باشد، گم کردن گوشي تلفن همراه يا پاک شدن شماره تلفن‌هاي داخل حافظه آن است. تا به‌حال اين مشکل برايتان پيش نيامده ؟ در صورت بروز چنين مشکلي، چطور و چگونه شماره‌هايي که به‌خاطر نداشته‌ايد را دوباره به‌دست آورديد و با دوستان قديمي‌تان ارتباط برقرار کرديد؟

 

امکان بروز اين‌گونه مشکلات در هر لحظه براي اطلاعات ذخيره شده در رايانه نيز وجود دارد. امروزه کاربران رايانه‌ها روز‌به‌روز در حال افزايش است و وابستگي امور به رايانه‌ها نيز روز‌به‌روز بيشتر مي‌شود. در چنين شرايطي اطلاعات ذخيره شده روي رايانه‌ها از اهميت بسيار بالايي برخوردارند. فرض کنيد براي انجام يک پروژه بيش از 6 ماه است که فايل‌ها و اطلاعات مختلفي را روي رايانه ذخيره کرده و به انجام کارهاي خود مي‌پردازيد .به‌دليل يک بي‌احتياطي، خرابي هارد‌ديسک و ديگر اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني اطلاعات شما از بين مي‌رود، چطور مي‌توانيد اطلاعات به‌دست آمده از 6 ماه تلاش خود را بازيابي کنيد؟

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
ویرایشگر و مبدل فارسی بهنویس
  • بازدید : (398)

در این سایت میتوانید متن فارسی‌ را با حروف لاتین (به صورت mesle in, Pinglish) بنویسید تا در پایین‌ترین ویرایشگر به خط فارسی‌ تبدیل شود. متن نوشته شده را می‌توان به صورت مستقیم ایمیل کرد، به صورت فایل در کامپیوتر ذخیره نمود، و یا آنرا در برنامه یا سایت‌های دیگر کپی‌ کرد. لطفا برای تصحیح تبدیل کلمه روی آن در متن فارسی‌ کلیک کنید.
 

      

قابلیت جدید: امکان ترجمهٔ متن بین فارسی‌، انگلیسی‌، آلمانی‌، نروژی و ده‌ها زبان دیگر در بهنویس فراهم شد. برای بازدید از صفحهٔ مترجم لطفا اینجا کلیک کنید.
 

نوار ابزار بهنویس (Behnevis Toolbar) آماده شد. با نصب این نرم افزار روی مرورگر خود (Internet Explorer یا Firefox) میتوانید از قابلیت‌های بهنویس هنگام بازدید از سایت‌های دیگر، بدون رفتن به سایت بهنویس، استفاده کنید.

ضمنا این سایت برای دوستان خوب وب مستر API لازم جهت قرار دادن این سرویس را در وب سایت شما تهیه کرده است که میتوانید با مراجعه به وب سایت این ویرایشگر نسبت به نصب آن در وب سایت خود اقدام نمایید.
جهت ورود به سایت برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 



 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
با Grazr، فیدها را به وبلاگتان بیاورید!
  • بازدید : (790)

دلایل و انگیزه‌های مختلفی، گاهی نیاز پیدا می‌کنیم که فید یک وبلاگ یا سایت را در وبلاگمان به نمایش دربیاوریم. با نمایش فید، همواره تیتر آخرین پست‌ها و احیانا خلاصه‌ای از پست، در معرض دید، بینندگان سایت ما خواهد بود.

به شیوه‌های مختلفی می‌توان این کار را انجام داد، مثلا می‌توان در گوگل ریدر یک فید یا پوشه فیدی، را پابلیک کرد و بعد کد لازم برای نمای تیترها را گرفت.

اما سایت خوب Grazr این کار را بسیار آسان می‌کند و امکانات جالبی در اختیار ما قرار می‌دهد.

با رفتن به این سایت و دادن آدرس فید دلخواه، کد لازم برای نمایش فید را خواهید گرفت. شما می‌توانید پوسته، فونت و ابعاد نمایش فید را به دلخواه تغییر بدهید.

اما چیز جالب‌تر این است که می‌توانید به جای دادن آدرس یک فید،  نشانی چند فید را به صورت یک فایل OPML به سایت بدهید، در  این صورت، Grazr، فیدها را به صورت تفکیک‌شده به نمایش  درمی‌آورد.

به علاوه با کلیک بر روی تیتر هر پیست، می‌توان در داخل خود  ویجت، کل مطلب را خواند.

http://www.dl.downloadsara.com/img/filestore/a4/zB6SWmt6IA.Grazr_Logo.jpg._

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
کتاب های درسی دوره های ابتدایی - راهنمایی-دبیرستان- پیش دانشگاهی
  • بازدید : (394)
یادش بخیر اون دوره های بچگی، هر وقت کتابهای مدرسه رو گم میکردیم یا اینکه توی برف و بارون که به مدرسه میرفتیم لیز میخوردیم و می افتادیم توی آب و کتابهامون خیس میشد, و یا خواهر برادر کوچیکترمون کتابهامون رو پاره میکردن یه فصل کتک حسابی از آقا معلم میخوردیم و باید کلی میگشتیم بین آشناها دنبال یه کتاب که اون سال رو تموم کنیم.
امروزه  با پیشرفت تکنولوژی دیگه دردسر های بالا وجود نداره و میتوانید با کمک اداره کل چاپ و توزیع کتب درسی هر کتابی رو هر لحظه که خواستید در قالب فرمت PDF دانلود کرده و استفاده نمایید.

با استفاده از لینکی که برای شما در ادامه مطلب آورده ایم میتوانید تمام کتاب های دوران ابتدایی تا پیش دانشگاهی را دانلود نمایید.
ضمنا راهنمای تدریس این کتابها نیز  در همین لینک برای معلمان عزیز نیز قرار داده شده است که میتوانند استفاده نمایند.


 

 


 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
معرفی سیستم عامل گوگل کروم
  • بازدید : (391)

 

+  تحلیل و بررسی  +

۹ ماه از زمان راه‌اندازی مرورگر گوگل کروم می‌گذرد و در این مدت ۳۰ میلیون نفر از آن در سراسر وب استفاده می‌کنند؛ کروم برای کاربرانی طراحی شده است که در اینترنت به دنبال اطلاعات می‌گردند، ایمیل خود را چک می‌کنند، اخبار را دنبال می‌کنند، خرید می‌کنند و یا با دوستان خود در ارتباط هستند. سیستم‌عامل‌های گذشته زمانی طراحی شده بودند که اینترنت وجود نداشت ولی امروز گوگل پروژه‌ای را معرفی کرده است که طبق گفته سایت گوگل به عنوان یک افزونه از گوگل کروم خواهد بود، این سیستم “سیستم عامل گوگل کروم” نام دارد. گوگل سعی کرده است تا دوباره در مورد اینکه یک سیستم عامل به چه چیزهایی نیاز دارد فکر کند و سیستم‌عاملی برای دنیای امروز طراحی کند.
سیستم عامل گوگل کروم سیستم‌عاملی کدباز و سبک است که در مرحله اول نت‌بوک‌ها را هدف گرفته است. قرار است بعد از یک سال کد این سیستم‌عامل منتشر شود و در نیمه دوم سال ۲۰۱۰ نت‌بوک‌هایی با سیستم عامل گوگل کروم در دسترس کاربران قرار گیرند. سرعت، سادگی و امنیت از کلیدیترین جنبه‌های سیستم‌عامل گوگل کروم است. این سیستم‌عامل طوری طراحی شده است تا بسیار سریع و سبک راه‌اندازی شود و در کمترین زمان ممکن کاربر را به اینترنت متصل کند، رابط کاربری طراحی شده بسیار شبیه به محیط وب خواهد بود. همانند مرورگر گوگل کروم، کدهای امنیتی به طور کامل از نو طراحی شده‌اند تا کاربران از هرگونه ویروس، تراجان و انواع کدهای مخرب در امان باشند.
  

سیستم عامل گوگل کروم برای سیستم‌های x86 طراحی شده است، بیشتر نت‌بوک‌هایی که برای سال آینده طراحی شده‌اند با این سیستم عامل هم‌خوانی خواهند داشت. معماری سیستم عامل گوگل کروم بسیار ساده است: سیستم عامل گوگل کروم یک محیط ویندوزی جدید بر روی هسته لینوکس است. تمام نرم‌افزارهای تحت وب روی این سیستم‌عامل قابل اجرا هستند و ابزار توسعه نرم‌افزارهای این سیستم‌عامل همان ابزارهای آشنای طراحی نرم‌افزارهای وب خواهند بود، پس تمام نرم‌افزارهای سازگار با این سیستم‌عامل نه تنها بر روی سیستم عامل گوگل کروم قابل اجرا هستند بلکه بر روی تمام مرورگرهای وب نیز اجرا خواهند شد.

گوگل کروم یک پروژه جدید است که از سیستم عامل آندروید جدا شده است، آنروید سیستم‌عاملی برای تلفن‌های همراه بود که بوسیله کاربران بر روی نت‌بوک‌ها نیز نصب و اجرا شد. سیستم‌عامل گوگل کروم برای کاربرانی طراحی شده است که بیشتر زمان خود را در وب می‌گذرانند.

گوگل در معرفی این سیستم‌عامل به درخواست‌های کاربران خود اشاره کرده است که خواهان کامپیوترهایی بوده‌اند که سریع به اینترنت وصل شود و امکان چک کردن ایمیل را برای آن‌ها فراهم کند و در این میان زمانی برای راه‌اندازی سیستم‌عامل تلف نشود. به گفته گوگل، کاربران کامپیوترهایی می‌خواهند که همواره مانند روز اول کار کند و در طول زمان سرعت خود را از دست ندهند؛ گوگل همچمنین از نیاز کاربران برای دسترسی به اطلاعات در هر نقطه‌ای سخن گفته است و همچنین از مشکلات آن‌ها برای بروز رسانی‌های سخت‌افزاری برای استفاده از سیستم‌عامل‌ها و یا نرم‌افزارهای جدید سخن به میان آورده است.

google-chrome-os

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
خطاهای مودم
  • بازدید : (434)

در این پست سعی کردم تمامی خطاهای مودم رو براتون بنویسم .
اگر احیانا در هنگام اتصال با خطایی روبرو شدید ابتدا به این خطاها مراجعه کنید و سپس به مدیر ISP خودتون تماس بگیرید تا مشکل رو براتون رفع بکنه.

 

http://www.hinnavaatlus.ee/images/news/windows_xp_logo.jpg
 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
به مايكروسافت گزارش ندهيد!
  • بازدید : (340)

همه‌ شما با پيغام در ويندوز اكس‌پي آشنا هستيد. اين پيغام هنگامي كه ويندوز با مشكل برخورد كرده باشد (در غالب اوقات هنگ كرده باشد) و نتواند آن را حل نمايد يا دليل مشكل را كشف كند، ظاهر مي‌شود و از كاربر تقاضا مي‌كند اين موضوع را به مايكروسافت گزارش كند. وقتي شما كليد را كليك مي‌كنيد، ويندوز اكس‌پي از حافظه سيستم، پروسه‌هاي فعال سيستم و در مجموع از وضعيت سيستم يك گزارش تهيه مي‌نمايد و براي شركت مايكروسافت ارسال مي‌كند. 

 

windows Xp Error reporting


 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
افزایش امنیت به میزان 80 درصد
  • بازدید : (369)

به دلیل این که هر روز ترفندهای جدیدی برای ویروسی کردن و هک کردن کاربران کامپیوترهای شخصی به وجود می آید تصمیم گرفتم در این مقاله مطالبی را ارائه کنم که باعث افزایش 80 درصدی امنیت کامپیوتر شما می شود.
هر روزه شما هدف حمله ها و خطرهای بیشماری در اینترنت قرار می گیرید که از نظر تعداد می توان 95 تا از هر صد حمله را متوقف کرد ولی همین 5 خطر باعث کاهش امنیت به مقدار 20% می شوند چون این خطرها توسط افراد عادی و تازه کار نیست و عاملان آنها در کار خود بسیار تبهر دارند ، در اکثر موارد می توانند از تمام مرزهای امنیتی بگذرند و به طور کامل به مقصود خود برسند . {این حملات هدفمند هستند}

1: استفاده از یک نرم افزار ضد هکر با آخرین به روز رسانی ها که من Black Ice را پیشنهاد می کنم چون نیازهای کاربران حرفه ای و تازه کار را به طور کامل برطرف می کند. البته Zone Alarm که از ورژن 5 به بعد به ضد ویروس هم مجهز شده نیز انتخاب خوبیست ولی باید بدانید این نرم افزار نیاز به آموزش دارد {باید کتاب آموزشی آن که به تازگی منتشر شده را خریداری کنید} و بیشتر برای کاربران حرفه ای طراحی شده و کاربران تازه کار نمی توانند از آن به درستی استفاده کنند.

 

2: استفاده از ویروس کشهای Norton Anti Virus 2005 و McAfee که اگر Pack کامل باشد خیلی بهتر است { پک کامل شاملAnti Virus ، Anti Spyware/Adware، Firewall ، Anti spam، Security Center، Privacy Service می باشد}
توجه داشته باشید که نرم افزارهای فوق را از سایتهای اصلی آنها بگیرید و اقدام به خرید آنها نکنید ، چون اکثر شرکتهایی که سی دی های آنتی ویروس را جمع آوری می کنند اصلا به این نکته توجه نمی کنند که این برنامه ها باید از سایت اصلی باشند و در بسیاری از موارد نسخه های کرک شده و گاها ویروسی را از سایتهای غیر قانونی یا به اصطلاح Warez می گیرند و این خود باعث می شود که برنامه قابلیت های خود را از دست بدهد . من پیشنهاد می کنم نسخه های نمایشی یا زمان دار این برنامه ها را دانلود کنید و سپس با دادن سریال نامبر آنها را رجیستر کنید . پک کامل مربوط به شرکت Symantec به نامNorton Internet Security و پک کامل McAfee با نام Internet Security Suite عرضه می شود.
 
2: استفاده از ویروس کشهای Norton Anti Virus 2005 و McAfee که اگر Pack کامل باشد خیلی بهتر است { پک کامل شاملAnti Virus ، Anti Spyware/Adware، Firewall ، Anti spam، Security Center، Privacy Service می باشد}
توجه داشته باشید که نرم افزارهای فوق را از سایتهای اصلی آنها بگیرید و اقدام به خرید آنها نکنید ، چون اکثر شرکتهایی که سی دی های آنتی ویروس را جمع آوری می کنند اصلا به این نکته توجه نمی کنند که این برنامه ها باید از سایت اصلی باشند و در بسیاری از موارد نسخه های کرک شده و گاها ویروسی را از سایتهای غیر قانونی یا به اصطلاح Warez می گیرند و این خود باعث می شود که برنامه قابلیت های خود را از دست بدهد . من پیشنهاد می کنم نسخه های نمایشی یا زمان دار این برنامه ها را دانلود کنید و سپس با دادن سریال نامبر آنها را رجیستر کنید . پک کامل مربوط به شرکت Symantec به نامNorton Internet Security و پک کامل McAfee با نام Internet Security Suite عرضه می شود.
 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
توضيحاتي در مورد فايل Boot.ini و تنظيمات مربوط به آن
  • بازدید : (377)

همانطور كه ميدانيد در صورتي كه چند سيستم عامل بر روي يك دستگاه  نصب شود، ليستي به هنگام راه اندازي سيستم نمايان ميشود كه در آن  عناوين سيستمهاي عاملي كه بر روي آن دستگاه نصب هستند را نمايش  ميدهد كه ميتوان با استفاده از كليد هاي Scroll Up و Scroll Down  سيستم عامل مورد نظر را انتخاب نمود و سپس كليد را فشرد تا به محيط  آن وارد شويد و در صورتي كه هيچ كليدي فشار داده نشود به صورت پيش  فرض بعد از گذشت 30 ثانيه به محيط سيستم عامل پيش فرض (كه معمولا  آخرين سيستم عامل نصب شده است) وارد ميشويد.

همچنين درصورتي كه فقط يك سيستم عامل نصب شده باشد ميتوان با  تنظيماتي كه در پايين ذكر شده است، اين ليست را فعال كرد و با  استفاده از آن به حالتهاي مختلفي از جمله Safe Mode رفت.

آيتمهاي ذخيره شده در اين ليست در فايلي با عنوان Boot.ini ذخيره  ميشود كه اين فايل نيز در درايو C قرار دارد. براي مشاهده اين فايل  ابتدا آيكن My Computer را دوبار كليك كرده، به منوي Tools برويد و  سپس گزينه Folder Options را انتخاب نماييد. پس از آن به برگه View  برويد و عبارت Show Hidden Files and Folders را انتخاب نماييد.  سپس دكمه OK را كليك نماييد.
 

همچنين اين فايل به طور پيش فرض در حالت Read-Only قرار دارد  كه براي اعمال تغييرات روي آن ميبايست از اين حالت خارج شود. براي  اين كار روي فايل Boot.ini راست كليك نموده، گزينه Properties را  انتخاب نماييد. در پنجره باز شده گزينه Read-Only از حالت انتخاب  خارج نموده دكمه OK را كليك نماييد.
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
لیست کامل تمامی دستورات قابل اجرا از طریق Run
  • بازدید : (326)

با استفاده از دستورات موجود در این لیست که بیش از ۱۱۰ دستور را شامل میشود شما میتوانید تنها از طریق Run ویندوز ، و تایپ ساده دستور کوتاه بلافاصله برنامه مورد نظر را اجرا نمایید. این برنامه میتواند برنامه های معمولی ویندوز و حتی برنامه های متفرقه نصب شده باشد. در صورتی که بتوانید تعداد زیادی از این دستورات را به خاطر بسپارید و آنها را در کار روزانه خود هنگام کار با کامپیوتر به کار بگیرید ، آنگاه شما را میتوان یک کاربر واقعأ حرفه ای در ویندوز نامید.

رای شروع کار کافی است از منوی Start وارد Run شوید. سپس هر یک از دستورات موجود در ستون دستور را تایپ نموده و سپس Enter بزنید تا بلافاصله برنامه مورد نظر اجرا گردد.




 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی