تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
90 و ماجرای آقا کریم

 


90 و ماجرای آقا کریم

مرجع خبری پرسپولیس : برنامه فوتبالی 90 با اجرای عادل فردوسی پور امشب با سوژه های داغ روی آنتن می رود.

ba.jpg

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
گزارش تمرین امروز:استارت شیث رضایی در غیاب دایی و حضور شاه‌غلام

 

گزارش تمرین امروز:استارت شیث رضایی در غیاب دایی و حضور شاه‌غلام

tamrinat89.jpgمرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با بازگشت مدافع اخراجی این تیم برگزار شد.

 

تمرین پرسپولیس از ساعت 10:35 امروز در مجموعه ورزشی درفشی فر دنبال شد.

 

در این تمرین بازیكنان پس از گرم كردن‌،‌ به كارهای سرعتی پرداختند و سپس در قالب دو تیم با فوتبال دستگرمی تمرینات خود را ادامه دادند.

 

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
رضایی: دوست ندارم برای بازگشتم اصلاحات عجیب و غریب به كار ببرند پس از حضور در تمرین پرسپولیس

 


رضایی: دوست ندارم برای بازگشتم اصلاحات عجیب و غریب به كار ببرند

 

پس از حضور در تمرین پرسپولیس rezaee.jpg

مرجع خبری پرسپولس : مدافع پرسپولیس گفت: حالا كه به پرسپولیس برگشته‌ام خواهش می‌كنم رسانه‌ها برای من اصطلاحات عجیب و غریب به كار نبرند.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
سنحاریب ملکی از فردا در تمرین پرسپولیس

 

سنحاریب ملکی از فردا در تمرین پرسپولیس

 

سنحاریب ملکی مهاجم ملی پوش سوریه ای بامداد چهار شنبه به ایران خواهد آمد.

 

 

 و ی پس از استراحت کوتاهی قرار است در تمرینات فردا شرکت کند تا پس از چند جلسه تمرین کادر فنی نظر خودشان را در مورد این بازیکن بدهند.

 

 گفتنی است که این بازیکن سوری  فصل قبل در لیگ بلژیک و در باشگاه لوکرن بازی می کرده در حال حاضر با این تیم قرار داد دارد و قرار است به صورت قرضی برای 6ماه به پرسپولیس بیاید.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
نیجریه برای دیدار با ایران در ورزشگاه آزادی اعلام آمادگی كرد

نیجریه برای دیدار با ایران در ورزشگاه آزادی اعلام آمادگی كرد مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه اعلام کردند با وجود لغو بازی ناگهانی بازیدوستان مقابل ایران، تمایل دارند در زمان جدیدی این مسابقه انجام شود.

با وجود لغو ناگهانی دیدار نیجریه و ایران، فدراسیون نیجریه همچنان امیدوار است تاریخ دیگری برای برگزاری این دیدار تعیین شود.
هر 2 کشور پیش‌تر برنامه‌ریزی کرده بودند تا در تاریخ 17 نوامبر (26 آبان) دیداری دوستانه برگزار کنند، اما این بازی ناگهان به دلیل مسایل غیر ورزشی از سوی نیجریه لغو شد.

موسی آمادو، دبیر کل فدراسیون فوتبال نیجریه قبل از سفر به آلمان برای تماشای دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زنان این کشور مقابل رقیب آلمانی از ادامه مذاکرات با مقامات فوتبال ایران به منظور تعیین زمان دیگری برای دیدار دوستانه خبر داد.

فدراسیون فوتبال نیجریه که به دلیل لغو ناگهانی این بازی باید 300 هزار دلار غرامت به فدراسیون فوتبال ایران بپردازد، تمایل دارد برای اجتناب از پرداخت این هزینه تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار دوستانه تعیین کند.
یک منبع در کمیسیون ورزش ملی نیجریه در این باره گفت: در صورت برگزاری این دیدار دوستانه، فدراسیون فوتبال نیجریه از پرداخت این هزینه معاف خواهد شد.

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
پیروانی، عابدزاده و شاهرودی استعفا كردند

پیروانی، عابدزاده و شاهرودی استعفا كردند
 

 

 

مربیان تیم فوتبال استیل‌آذین از سمت خود کناره‌گیری کرد.

 کد خبر : 28764 

   افشین پیروانی امروز از سمت خود به عنوان مربی در تیم استیل آذین استعفا کرد. پس از استعفای پیروانی، احمد‌رضا عابدزاده و رضا شاهرودی دیگر مربیان استیل آذین نیز از سمت خود کناره‌گیری کردند. پیروانی با تایید استعفایش گفت: دوست داشتم با استعفایم دست مسئولان باشگاه را برای هر انتخابی آزاد بگذارم. استیل آذین روز گذشته 3 بر صفر مغلوب شهرداری تبریز شد و هم اکنون با 14 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

 

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
خوردبین: از خداحافظی باقری بی خبرم

کد خبر : 28765

در حالی که قرار بود کریم باقری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس فردا در جلسه ای با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه، تکلیف خود را مشخص کند، امروز اخباری مبنی بر خداحافظی اش از فوتبال منتشر شد. در این خصوص محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از تصمیم کاپیتان سرخ ها اظهار بی اطلاعی کرد و توضیح در این مورد را به روز سه شنبه موکول کرد. وی افزود: در حال حاضر اطلاعی از موضوع خداحافظی کریم باقری ندارم و در این خصوص پس از جلسه با مسوولان باشگاه اظهار نظر خواهم کرد. محمود خوردبین سرپرست کهنه کار پرسولیس که در مواقع حساس از اظهار نظر امتناع می کند، این بار نیز با ابراز بی اطلاعی در مورد خداحافظی باقری همچون گذشته پاسخ مناسبی در این خصوص ارایه نکرد. گفتنی است مسوولان باشگاه پرسپولیس تصمیم داشتند تا در اواخر دی ماه آینده با حضور یک تیم مطرح اروپایی بازی خداحافظی باقری را برگزار کنند، اما وی که در فصل جاری جایی در ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس نداشت از هفته گذشته در تمرینات شرکت نکرد و امروز نیز اخباری مبنی بر خداحافظی اش از دنیای فوتبال منتشر شد. 

 

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تقدیر از رضایی و علی عسگری در اردوی پرسپولیس

کد خبر : 28741

تقدیر از رضایی و علی عسگری در اردوی پرسپولیس
 پرسپولیسی‌ها اردوی خود در شب پیش از بازی با سپاهان را به دعوت مالک هتل بین المللی اسپیناس،‌ در این هتل برگزار کردند. سرخپوشان تهرانی امشب (یکشنبه شب) در حالی اردوی خود در هتل اسپیناس را برگزار کردند که جلسه آنالیز و روابط عمومی باشگاه و صرف شام در تالاری جدید برگزار شد. تالار زیبای پاسارگاد،‌ محلی بود که میزبان پرسپولیسی‌ها برای جلسات امشب‌شان بود.


   - در حاشیه جلسه سرخپوشان در اردوی هتل اسپیناس،‌ از حمیدرضا علی عسگری و غلامرضا رضایی تقدیر شد. حبیب کاشانی و علی دایی با اهداء حلقه گل هایی به این دو بازیکن از زحمات و تلاش‌های آنها در تیم ملی امید در مسابقات بازیهای آسیایی گوانگجو تقدیر کردند.

 

- کاشانی به بازیکنان گفت تا بازی با پیکان قزوین تا 50 درصد قرارداد‌شان پرداخت خواهد شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه به دلیل حضور سعیدلو در چین،‌ امکان پرداخت بخشی از اقساط بازیکنان در اول آذر ماه مهیا نشد به آنها وعده داد با رسیدن قسط شهرداری تهران به عنوان اسپانسر تیم و کمک سازمان،‌ بازیکنان مطالبات خود را دریافت خواهند کرد.

 

 

- علی اصغر امیری،‌ مالک هتل اسپیناس در پایان جلسه سرخپوشان به آنها وعده داد در صورت پیروزی در برابر سپاهان،‌ خبرهای خوبی بری آنها دارد. این صحبت امیری پیگیری برخی بازیکنان را به دنبال داشت. آنها می‌خواستند بدانند پاداشی در نظر گرفته شده یا ماجرا چیز دیگری است ! 

 

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
کریم باقری: خداحافظ فوتبال!

کریم باقری: خداحافظ فوتبال!


کریم باقری تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال را رسما اعلام کرد. باقری که امروز در جلسه ای با کاشانی شرکت کرده بود، گفت: من تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را گرفته ام و رویس این تصمیم نیز فکر کرده ام. در مقطع فعلی به صلاح من است که از فوتبال خداحافطی کنم.

باقری درباره این خبر که قرار است تصمیم خود را روز سه شنبه اعلام کند نیز گفت: قرار نیست سه شنبه اتفاقی بیفتد. بهرحال آقای کاشانی در جلسه با من توصیه کرد که بیشتر روی تصمیمم فکر کنم و با دوستان مشورت کنم و سپس آن را اعلام کنم، اما من تصمیم نهایی ام را گرفته ام و برای همیشه خداحافظی می کنم.

کاپیتان پرسپولیس درباره پیشنهادات ارائه شده از سوی داماش، استیل آذین و تراکتورسازی نیز گفت: من با آقای عابدینی و همچنین احمدرضا عابدزاده دوست هستم و ارتباط نزدیکی باهم داریم. اما قرار نیست به این تیم ها بروم. از باشگاه تراکتورسازی نیز پیشنهادی ندارم، اما اگر هم داشتم به صلاح نیست که آخرین سال فوتبالم را در جایی غیر از پرسپولیس باشم و با تیم دیگری خداحافطی کنم.

باقری درباره دلخوری وی از علی دایی نیز گفت: از علی دایی دلخور نیستم و می دانم که او باید مصلحت تیم را در نظر بگیرد. بین ما هیچ گونه کدورتی نیست.

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
سپهر حیدری شاید به بازی با سپاهان نرسد

سپهر حیدری مدافع پرسپولیس در تمرین روز شنبه مصدوم شد و شاید بازی با سپاهان را از دست بدهد.

کد خبر : 28696    


این یکی خبر بد برای علی دایی است چرا که نورمحمدی سه اخطاره است و شیث رضایی هم مدت‌هاست که اخراج شده است. در غیاب سپهر، پرسپولیس فقط مجتبی شیری را به عنوان مدافع میانی در اختیار خواهد داشت و اگر حیدری به این مسابقه نرسد پرسپولیس مقابل مهاجمان زهردار سپاهان و با توجه به کمبود مدافع دچار مشکل خواهد شد. فرید زرینه پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت حیدری می‌گوید:« این بازیکن از ناحیه کشاله ران آسیب دیده و مشخص نیست که بتواند به میدان برود. ما نهایت تلاشمان را برای بهبود او انجام می‌دهیم.»

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی