تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
محمدی:برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در هاله ای از ابهام قراردارد

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران گفت:برگزاری بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان به دلیل آلودگی هوا درهاله ای از ابهام قرار دارد.

کد خبر : 28697 

 

 


عزیز اله محمدی امروز (یکشنبه) گفت: برای گزاری این دیدار و بازی میان تیم های راه آهن و پیکان منتظر مشخص شدن وضعیت آلودگی هوای تهران هستیم.
 رییس سازمان لیگ برترفوتبال ایران ادامه داد: در پایان وقت اداری امروز و با کاهش آلودگی هوا می توانم در خصوص برگزاری این دیدارها در زمان معین شده اظهار نظر کنم. 
 عزیز اله محمدی همچنین گفت: در صورت ادامه آلودگی هوا احتمال عدم برگزاری دیدارهایی که در شهر تهران برگزار می شود وجود دارد.
  برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان و همچنین راه آهن شهرری و پیکان قزوین در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار است فردا ( دوشنبه) در تهران برگزار شود.

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
عمادرضا با 350 هزار دلار به تیم فوتبال شاهین بوشهر پیوست

 


 

باشگاه شاهین بوشهر با پرداخت مبلغ 350 هزاردلار به باشگاه الزمالک مصر ،' عماد محمد رضا ' مهاجم عراقی تیم الزمالک را به مدت 6 ماه به خدمت گرفت

 

 

کد خبر : 28598

 

هیات مدیره باشگاه الزمالک دیروز جلسه ای را در مورد پیشنهاد باشگاه شاهین بوشهر تشکیل داد. در این جلسه باشگاه الزمالک مصر با انتقال عماد رضا بازیکن عراقی این تیم به تیم فوتبال شاهین بوشهر به مدت 6 ماه در ازای دریافت مبلغ 350 هزار دلار موافقت کرد. پیش از این باشگاه شاهین بوشهر خواستار انتقال بازیکن یاد شده به مبلغ 300 هزار دلار شده بود که مورد موافقت قرار نگرفت و مقرر شد این مبلغ به 350 هزار دلار افزایش یابد. افزایش 50 هزاردلاری این قرارداد مورد موافقت طرفین قرار گرفت و باشگاه ایرانی با ارسال فاکسی به باشگاه الزمالک موافقت رسمی خود را با این قرارداد اعلام کرد. عمادرضا بازیکن عراقی با عقد قراردادی سه ساله از ابتدای این فصل به تیم فوتبال الزمالک مصر پیوسته

بود.



   emad reza

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
دو خبر از سپاهان


 

 

 

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان مصدومیت عقیلی را جدی ندانست و بر حضور قطعی این بازیکن برابر پرسپولیس تاکید کرد.

کد خبر : 28609   

 

 

مجید بصیرت سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد مصدومیت هادی عقیلی ضمن بیان مطلب فوق گفت: استخوان مچ دست عقیلی ترک خورده اما وی امروز در تمرینات گروهی سپاهان حضور یافت.

وی در مورد اینکه این بازیکن می‌تواند برابر پرسپولیس به میدان برود، اظهار داشت: مصدومیت عقیلی حاد نیست و می‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: بازیکنان دیگر تیم مشکلی ندارند و تنها محسن بنگر و امید ابراهیمی به دلیل محرومیت نمی‌توانند در این بازی به میدان بیایند.

 

بصیرت در پایان گفت: رحمتی، حسینی و حاج صفی هم که جمعه شب به ایران آمدند، خسته بودند و ما از آنها خواستیم در تهران بمانند و استراحت کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 15 دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

sepahan.png

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال مروری بر بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال


هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

مروری بر بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال
 

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام 4 دیدار آغاز می‌شود و حساس‌ترین دیدار روز اول بین دو تیم استقلال و ملوان برگزار خواهد شد.

 

 

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پس از وقفه‌ای دو هفته‌ای از فردا (یکشنبه) از سر گرفته می‌شود. در این روز چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.


*شهرداری تبریز - استیل آذین؛ فینال ته جدولی‌ها

تیم شهرداری تبریز که در این فصل به لیگ برتر آمده هنوز نتوانسته نتایج مطلوبی بگیرد به همین دلیل دست به تغییر سرمربی خود زد اما حمید درخشان نیز هنوز با این تیم بردی نداشته و با سه مساوی پیاپی کارش را ادامه داده است.حریف روز یکشنبه شهرداری تیم بحران‌زده استیل آذین است تیمی که با ستارگان نامی‌اش با ادعای قهرمانی وارد مسابقات شد اما اکنون برای سقوط نکردن می‌جنگد. استیل آذین شرایط سختی در لیگ برتر دارد و اگر نتواند در این دیدار پیروز شود ممکن است در پایان هفته شانزدهم جای پیکان قزوین را در آخرین رده جدول بگیرد. دیدار این دو تیم فینالی در انتهای جدول محسوب می‌شود.

*پاس همدان - فولاد خوزستان؛ هر دو تیم برد می‌خواهند

پاس شرایط مناسبی در جدول لیگ ندارد و اگر نتواند در دیدار خانگی برابر فولاد به برتری برسد، هر اتفاقی ممکن است در همدان رخ بدهد. این تیم در هفته پانزدهم توانست از شکست فرار کند و بازی دو بر صفر باخته را به تساوی بکشاند و اکنون با روحیه‌ بهتری وارد میدان خواهد شد.
در آن سوی میدان هم فولاد با مجید جلالی مربی علم‌گرای خود می‌خواهد در جدول لیگ به رده بهتری برسد. هر دو تیم در این مسابقه برد می‌خواهند و مساوی به نوعی باخت محسوب می‌شود و این مسئله می‌تواند بر جذابیت‌های مسابقه اضافه کند.

* نفت آبادان - صبای قم؛ نبرد با سکوها و تماشاگران آتشین

نفت آبادان در خانه برای هر تیمی خطرناک است. این تیم در حضور تماشاگران پرشمار و پرشورش آنقدر خوب بازی می‌کند که کمتر تیمی می‌تواند به برد در آبادان فکر کند اما سرمربی خوزستانی صبای قم مدعی است که فوتبال آبادان را مثل کف دستش می‌شناسد و می‌داند چگونه باید برابر نفت آبادان مقاومت کند. البته عبدالله ویسی هم اعتراف می‌کند که راهکاری برای سکوهای هیجان‌زده آبادان ندارد و فقط امیدوار است که اتفاق‌های بازی به سود صبا رقم بخورد تا سکوهای آتشین آبادان آرام باشند.

* ملوان انزلی - استقلال؛ کار سخت آبی‌پوشان در انزلی

حساس ترین دیدار روز اول از هفته شانزدهم در بندر انزلی برگزار می‌شود جایی که استقلال تیم سوم رده بندی جدول باید به مصاف ملوانی برود که در این فصل نتایج قابل قبولی گرفته است.
استقلال در صورت برد در این دیدار می‌تواند حداقل یک روز صدر نشین لیگ برتر شود اما کسب پیروزی آن هم در انزلی کار سختی است. آبی‌پوشان همواره برابر ملوان با مشکل مواجه بوده‌اند و این مرتبه کارشان دشوارتر هم است. از یک طرف برخی از بازیکنان استقلال مصدومند و از سویی دیگر برد آبی‌پوشان در هفته پانزدهم برابر شاهین بوشهر حتی طرفداران دو آتشه این تیم را هم راضی نکرد و در ورزشگاه آزادی برخی از تماشاگران استقلال از نحوه بازی این تیم با شعارهایی که سر دادند گلایه کردند. باید دید مظلومی و شاگرادانش می‌توانند در هفته شانزدهم رضایت طرفداران خود را جلب کنند یا ملوان مانع بزرگی برای آنها خواهد بود.

  ** پنج دیدار دیگر هفته شانزدهم روز دوشنبه 8 آذر برگزار می‌شود.

برنامه هفته شانزدهم به شرح زیر است:

یکشنبه 7/9/89-ساعت 15:00

شهرداری تبریز-استیل آذین-یادگار امام(ره)-تبریز

پاس-فولاد خوزستان-قدس-همدان

نفت آبادان-صبای قم-تختی-آبادان

ملوان بندر انزلی-استقلال تهران-تختی-انزلی

دوشنبه8/9/89-ساعت 15:00

سایپا-تراکتورسازی تبریز-انقلاب -کرج

راه آهن-پیکان-اکباتان-تهران

ذوب آهن-نفت تهران-فولاد شهر

شاهین بوشهر-مس کرمان-بهشتی-بوشهر

پرسپولیس - سپاهان-آزادی-تهران
جدول رده بندی لیگ برتر :


1-ذوب‌آهن 29 امتیاز

2_پرسپولیس 27 امتیاز

3-استقلال 27 امتیاز

4_مس کرمان 26 امتیاز

5 -سپاهان 23 امتیاز

6-صنعت نفت آبادان 22 امتیاز

7- تراکتور‌سازی 21 امتیاز

8- ملوان انزلی 21 امتیاز

9- راه‌آهن 20 امتیاز

10- فولاد خوزستان 19 امتیاز

11- صبای‌قم 18 امتیاز

12- نفت تهران 17 امتیاز

13- پاس همدان 17 امتیاز

14- سایپا 15 امتیاز

15- شاهین بوشهر 14 امتیاز

16- استیل‌آذین 14 امتیاز

17- شهرداری تبریز 13 امتیاز

 

18 - پیکان 13 امتیاز

56lf2uikxsz6a4nom.jpg

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
دیدار کاشانی و باقری فردا (یکشنبه) انجام می شود

موضوع : اخبار باشگاه پرسپولیس ، نوشته شده توسط یاسر کریمی شنبه 6 آذر 1389 ، ساعت : 10:41 ب.ظ

 

اف سی پرسپولیس : دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس و کاپیتان این تیم به فردا (یکشنبه) موکول شد.به گزارش خبرگزاری اف سی پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، این دیدار که قرار بود امروز برگزار شود به علت تاخیر کریم باقری در بازگشت از تبریز فردا انجام خواهد شد.غیبت باقری در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس موضوع اصلی صحبت او با حبیب کاشانی است.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
بازی خداحافظی باقری برگزار می شود


بازی خداحافظی باقری برگزار می شود
 

 

کاپیتان تیم پرسپولیس که متوجه شده سرمربی این تیم اعتقادی به استفاده از وی در ترکیب اصلی ندارد سرانجام پذیرفت که از فوتبال خداحافظی کند.

کد خبر : 28634  

 

 کریم باقری که در ابتدا مخالف برگزاری بازی دوستانه بود به صورت شفاهی موافقت خود را برای انجام این بازی اعلام کرده است به همین دلیل احتمالا بازی خداحافظی وی در اواخر دی ماه برگزار خواهد شد.

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر

اسامی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر
 

افشاریان و قهرمانی دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را سوت می‌زنند.


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
آخرین اتفاقات باشگاه پرسپولیس


آخرین اتفاقات باشگاه پرسپولیس
کد خبر : 28514 

 

باشگاه پرسپولیس تکلیف مدافع کنار گذاشته این تیم را مشخص و اعلام کرد وی باید در هفته سه روز با تیم ب تمرین کند.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
ذخیره طلایی ملوان مصدوم شد


ذخیره طلایی ملوان مصدوم شد
کد خبر : 28531  

ذخیره طلایی ملوان در تمرین امروز دچار مصدومیت شد.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
جعفری: عمادرضا گران بود، انصاریان را نمی‌خواهیم


جعفری: عمادرضا گران بود، انصاریان را نمی‌خواهیم
کد خبر : 28528   

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: عمادرضا قیمت بالایی داشت و انصاریان را هم نمی‌خواهیم.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی