تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
Motorola Milestone یک آندروید اصیل
  • بازدید : (324)

طوفان آندروید حالا همه جا را فرا گرفته است و اندک نام های کوچک و بزرگی  که هنوز در برابر این طوفان همه گیر مقاومت می کنند بدون شک تنها زمان را  به ضرر خود از دست داده اند قدرت کوبنده آندروید در فتح بازار تا اندازه ای  گسترده گردیده است که نه تتها برندهای نوظهور دنیای موبایل از این فرصت  طلائی برای عرض اندام بهره کامل برده اند بلکه کشتی نجات گوگل به یاری نام  های بزرگ اما در شرف سقوطی مثل موتورولا نیز آمده است تا جائیکه این شرکت  دوست داشتنی که تا سال گذشته ار تراز منفی میلیون دلاری برخوردار بود حالا  به لطف اسمارت فون های متعدد آندرویدی پس از سالها به رقمی مثبت در سود  سالیانه خود دست یافته است. یکی از این مدل های موفق که بسیاری از منتقدان  از آن بعنوان رویائی ترین آندروید حال حاضر بازار یاد می کنند Milestone یا  آنگونه که آمریکائی ها می نامندش DROID نام دارد که در ادامه به نقد و  بررسی آن می پردازیم با ما همراه شوید.

motorola_milestone_01.jpg
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
iPhone 4 رسما معرفی شد
  • بازدید : (321)

خبر کوتاه بود: آیفون جدید معرفی شد اما همین خبر کوتاه مطمئنا بار دیگر  بازار موبایل را برای یکی دو سال دیگر تحت تاثیر خود قرار خواهد داد اتفاقی  که همواره با معرفی محصولات جدید Apple بارها و بارها اتفاق افتاده است.  روز گذشته بار دیگر استیو جابز بروی سن محصول جدید این شرکت که بطور ساده  iPhone 4 خوانده می شود را معرفی کرد. در ادامه نگاه کوتاهی داریم به  مشخصات نهائی آیفون جدید و قابلیت های جدیدی که پیش از این در رابطه با  آنها سخنی به میان نیامده بود. با ما همراه شوید

apple_iphone_4_06.jpg
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Sony Ericsson Vivaz Pro
  • بازدید : (441)

سونی اریکسون بار دیگر به کانون توجه کاربران باز گشته است این برند قدیمی  که مدتها با سیاست های سخت گیرانه و استانداردهای غیر قابل تغییر اداره می  شد با چند چرخش بی سابقه بار دیگر حرکت خود را برای بازیافتن جایگاه سابق  این شرکت آغاز کرده است. یکی از جدیدترین اسمارت فون های این شرکت که از  جذابیت های ویژه ای برای بسیاری از کاربران برخوردار است Vivaz Pro نام  دارد که در این مقاله به بررسی کاملی از آن خواهیم پرداخت با ما همراه  شوید.

sony_ericsson_vivaz_pro_01.jpg
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Samsung S8500 Wave
  • بازدید : (424)

جستجو برای یافتن سیستم عاملی جدید و پیشرفته در رده اسمارت فون ها معمولا  از چند نام تکراری همیشه حاضر در این عرصه فراتر نمی رود بطوریکه در یکی دو  سال اخیر تعداد اینترفیس های جدید موبایلی به زحمت به چهار یا پنج عنوان  بالغ می شود و از میان این عناوین نیز بجز یک استثنای بزرگ همگی آپدیتی از  نسخه های قبلی این سیستم عامل ها به شمار می روند. بدین ترتیب و با کم رنگ  شدن جایگاه نام های بزرگ در این عرصه پر مخاطب حضور سیستم عاملی کاملا جدید  از سازنده ای خوش نام می تواند نویدی برای آغاز دوران جدیدی در رقابت  سازنده میان برندها در جهت بهبود قابلیت های اسمارت فون ها تلقی شود. Bada  نامی ست که آن سازنده خوشنام یعنی سامسونگ برای نخستین سیستم عامل اختصاصی  خود که برای اولین بار در مدل طوفانی S8500 Wave بکار رفته، برگزیده است.  در مقاله پیش رو ضمن نگاه دقیق و کاملی به این مدل با مشخصات سیستم عامل  جدید نیز آشنا خواهیم شد. با ما همراه شوید.

samsung_s8500_wave_01.jpg
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
SAMSUNG P1000 Galaxy Tab
  • بازدید : (377)

 

رفته‌رفته بازار تبلت‌ها رو به داغ شدن  می‌رود. بالاخره بعد از سه ماه انتظار تبلت زیبای سامسونگ معرفی شد. از  بسیاری از جهات این تبلت شبیه آی‌پد اپل عمل می‌کند. البته سعی شده تا کم و  کاستی‌های آی‌پد در این تبلت وجود نداشته باشد. قرار دادن دوربین ۳.۲  مگاپیکسل، فلاش LED، درگاه USB، وزن کم، برقراری تماس، دوربین مکالمه  تصویری از جمله‌ی مواردی ست که تبلت سامسونگ را از آی‌پد برتری می‌دهد. با  ما همراه باشید تا این تبلت را به صورت مختصری بررسی کنیم.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد