تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
10 نكته درباره ابزارهاي NETSH
دسته بندی : اخبار و مقالات ,شبکه,,
  • بازدید : (576)

 

1 – NETSH چيست؟

NETSH يكي از قوي‌ترين ابزارهاي شناخته‌شده شبكه است كه به همراه ويندوز 2000 و ويندوز 2003 سرور ارائه مي‌شود. اين ابزار به‌عنوان پيش‌فرض به‌همراه سيستم عامل و در پوشه systemroot%system32 % نصب مي‌شود. NETSH در ويندوز XP نيز در دسترس است.

NETSH به شما کمک مي‌کند تا نسبت به نمايش، تغيير، ورود و خروج بسياري از وجوه پارامترهاي شبكه در داخل سيستم اقدام كنيد. با کمک اين ابزار خواهيد توانست با استفاده از پارامتر ماشين راه‌دور (-r) به‌صورت راه‌دور به ديگر سيستم‌ها متصل شويد.

2 – محتويات NETSH

محتويات يا Context ابعاد مشخصي از پيكربندي شبكه هستند كه مي‌توانند با استفاده از NETSH مديريت شوند. در ادامه با Contextهاي ويندوز سرور 2003 آشنا مي‌شويم:

 

 

Description

Context

Authentication, authorization, accounting, and auditing

aaaa

DHCP server administration

dhcp

OS and network service parameters

diag

NIC configuration; includes subcontexts

interface

Alternative to IP Security Policy Management

ipsec

Network bridging configuration

netshbridge

Remote access server configuration

ras

(Routing administration (instead of RRAS

routing

Subnet and interface settings

rpc

Windows Internet Name Service administration

wins

 

توجه داشته باشيد که هر Context مي‌تواند يک Subcontext داشته باشد. به‌عنوان مثال، interface، سه Subcontext دارد: IP، Ipv6 و NETSH.protprox اين Subcontextها را به عنوان Context درنظر مي‌گيرد.

مانند اين  NETSH interface IP :Context توجه کنيد که ويندوز اکس‌پي مجموعه Contextهاي متفاوتي دارد. هنگام استفاده از عمليات Import و Export در حالت None interactive، بايد از پيکربندي Context يا Subcontext مطمئن شويد.

 

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
10 نكته درباره Microsoft Share Point Services
دسته بندی : اخبار و مقالات ,شبکه,,
  • بازدید : (513)

1 - SharePoint و توسعه Exchange Server

اگر شما به‌عنوان‌یک مدیر شبکه از Exchange Server برای اداره‌کردن ترافیک ایمیل استفاده می‌کنید، SharePoint قادر است عملیات توزیع را تا اندازه زیادی تسهیل کند. شما می‌توانید یک سایت SharePoint را به‌عنوان نقطه‌ای منفرد برای دریافت ترافیک Exchange ایجاد کرده و در آن واحد به‌صورت عملي و ضمن داشتن کلیه فاکتورهای امنیتی و امکانات Membership، اقدام به توزیع ترافیک برای یک گروه یا چند گروه خاص کنيد.

با تعیین یک پوشه عمومی برای SharePoint و اختصاص آن از درون Exchange، وظیفه Exchange به‌انجام رسیده و SharePoint از داخل آن پوشه وظایف خود را به انجام خواهد رساند.

2 - مقیاس‌پذیری راه‌حل‌های مبتنی بر SharePoint

مایکروسافت این مطلب را به‌خوبی جا انداخته که SharePoint Services اصولاً یک جعبه ابزار حاوی راه‌حل‌های مشارکتي است. ایجاد سایت‌هایی برای تعاملات گروهي، به‌اشتراک‌گذاری و مدیریت اسناد و فایل‌های مرتبط با پروژه‌ها، انجام آزمايش و دیگر عملکردهای مشارکتي از وظایف طبیعی SharePoint هستند.

یکی از وجوه کمتر شناخته شده SharePoint این‌است که این ابزار قابلیت‌های بسیار بالايی از لحاظ همکاری با دیگر ابزارها داشته و مقیاس‌پذیری آن بسیار بالا است. آنچه به‌عنوان كتابخانه منبع توسط يك گروه به اشتراك گذاشته مي‌شود، مي‌تواند با هدف تطبيق با كل سازمان يا جامعه وسيع‌تري از كاربران تحت نظر قرار گرفته شود. SharePoint Services به‌سهولت روي سرورهاي چندگانه استقرار يافته و امكان ذخيره‌سازي حجم عظيمي از اطلاعات را فراهم مي‌سازد.

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
فارسی ساز ویندوز محبوب ۷ – نسخه ۳۲ و ۶۴بیت
دسته بندی : اخبار و مقالات ,شبکه,,
  • بازدید : (449)

 

 

سرانجام بسته نرم افزار فارسی ساز ویندوز محبوب ۷ توسط مایکروسافت ارائه گردید. پس از نسخه موفق فارسی ساز ویندوز ایکس پی و ویندوز ویستا که با استقبال بسیار زیاد توسط کاربران فارسی زبان از این فارسی ساز واقع شد. شما پس از نصب این فارسی ساز بر روی ویندوز ۷ خود علاوه بر فارسی شدن تمامی بخشها و منوهای ویندوز ۷ میتوانید تمامی پیغامها و حتی Help ویندوز را با زبان شیرین فارسی مشاهده کنید. شما میتوانید با دریافت بسته LIP ویندوز هفت و نصب آن بر روی ویندوز خود تمامی بخشهای مورد استفاده خود را به زبان شیرین فارسی مشاهده کنید این نرم افزار قادر به فارسی سازی منوها،‌عناوین برنامه ها، برنامه های جادویی نصب، کادرهای گفتگو، و فارسی سازی تمام اخطارها و راهنماهای ویندوز ۷ می باشد. یکی از بهترین گزینه هایی که ما کاربران فارسی زبان میتوانیم از آن استفاده بهینه نماییم و میتوان به بهترین مزیت این فارسی ساز اشاره کرد. استفاده از راهنما یا همان Help ویندوز به زبان فارسی است که از این طریق شما دوستان میتوانید به نکات بسیار جالب در مورد این ویندوز پی ببرید و ترفندهای استفاده از ویندوز محبوب ۷ و همچنین روش پیکر بندی سیستم خود و صدها موارد استفاده از این ویندوز و نکاتی که تا به حال در هیچ وب سایتی منتشر نشده است را بیاموزید.

قابلیتهای کلیدی فارسی ساز ویندوز محبوب ۷:
- فارسی سازی متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و …
- قابلیت نصب و فارسی سازی ویندوز های ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی
- قابلیت فارسی سازی تمامی Help ویندوز
- تبدیل کل محیط ویندوز از راست به چپ
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- عدم نیاز به پاک کردن و نصب مجدد ویندوز برای فارسی سازی
- رایگان بودن نرم افزار و دارای حجم بسیار کم
- سازگار با تمامی نسخه های مختلف ویندوز ۷ و فارسی سازی آنها
- و …

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 13 صفحه بعد