تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
Nokia 5730 XpressMusic
  • بازدید : (450)

 

اهمیت سری XpressMusic برای نوکیا لحظه به لحظه در حال افزایش است جائیکه پس از مدل های اشرافی E و N، اکسپرس موزیک سومین کلاس از گوشی های این شرکت است که به امکانات فراوان مجهز می گردد. یکی از آخرین گوشی های به بازار آمده برای این رده، 5730XpressMusic نام دارد که در مقاله پیش رو بیشتر با آن آشنا می شویم. با ما همراه شوید.

در ادامه به بررسی این گوشی میپردازیم.

 

 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
شاخه بندی و راهنمای سری های گوشی های نوکیا
  • بازدید : (389)

در این مطلب راهنمای مدل ها و سری های گوشی های نوکیا را مشاهده میکنید که اگه توی سایت های مختلف خواستید برنامه ای رو دانلود کنید میتونید با مراجعه به اون متوجه بشید که گوشی شما جز سری ذکر شده هست یا نه و میتواند راهنمای خوبی در این موارد باشد.

 


 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
شاخه بندی و راهنمای سری های گوشی های سونی اریکسون
  • بازدید : (420)
در این مطلب راهنمای مدل ها و سری های گوشی های سونی اریکسون را مشاهده میکنید که اگه توی سایت های مختلف خواستید برنامه ای رو دانلود کنید میتونید با مراجعه به اون متوجه بشید که گوشی شما جز سری ذکر شده هست یا نه و میتواند راهنمای خوبی در این موارد باشد.


http://karun11.googlepages.com/sony-ericsson-logo.jpg
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
گوشی جدید سونی اریکسون، SE Kurara
  • بازدید : (440)

بررسی گوشی سونی اریکسون SE Kurara
 

گویا شرکت سونی اریکسون تصمیم گرفته تا حریفان را به سرعت جا بزند و مدل‌هایی را معرفی کند که از لحاظ امکانات و توانایی‌ها حرف اول را بزنند. خبرهای تولید گوشی SE Kurara قوت گرفته  و احتمالا به زودی شرکت سونی اریکسون این گوشی را معرفی خواهد کرد.

از مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ۸ مگاپیکسل با امکانات زیاد، فیلم برداری با وضوح ۷۲۰p  همانندSAMSUNG i8910))  ۲۵۶مگابایت حافظه‌ی در حال اجرا، صفحه نمایش لمسی بزرگ، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه استاندارد micro USB !، سیستم عامل سیمبیان S60 ورژن ۵ ( همانند SE Satio) اشاره کرد.

SE Kurara
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Xenium X830
  • بازدید : (364)

    بررسی گوشی جدید شرکت فیلیپس با نام  Xenium X830   
 

شرکت فیلیپس گوشی هوشمند جدیدی تولید کرده است که ادعا می‌کند از تمام مدل‌های مشابه موجود در بازار پیشرفته‌تر است.این گوشی جدید Xenium X830 نام دارد و شامل نمایشگر لمسی بزرگی می‌شود که در مقابل اثر انگشت کاربران حساس است. روی این گوشی دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش نصب شده و شرکت فیلیپس برای آن ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. این گوشی همراه با قلم ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند امکان استفاده از برنامه‌های داخلی را آسان‌تر کند. گوشی جدید فیلیپس فاقد صفحه‌کلید سخت‌افزاری است.

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
SonyEricsson XPERIA X10
  • بازدید : (439)

  بررسی تخصصی  SonyEricsson XPERIA X10

 

بازار گوشی های مبتنی بر گوگل آندروید این روزها بشدت گرم است جائیکه حتی خود گوگل نیز بلاخره تسلیم جذابیت های این رده شد و محصولی را با نام خود به بازار ارائه کرد یکی از شرکت های فعال در این زمینه که پس از مدتها سکوت، حالا در پی کسب مجدد اعتبار سالهای پیش خود است سونی اریکسون می باشد. یکی از آخرین تولیدات این شرکت در کلاس هوشمندهای آندرویدی XPERIA X10 نام دارد که با اینکه هنوز به بازار ارائه نشده است اما با مشخصات پیشرفته و قابلیت هائی که کمتر در محصولی با نام سونی اریکسون دیده شده توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. در مقاله پیش روی نگاه کوتاهی داریم به مشخصات سخت افزاری و قابلیت های این محصول پیشرفته. با ما همراه شوید.

sony_ericsson_xperia_x10_01.jpg
 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Motorola Droid
  • بازدید : (357)

بررسی تخصصی گوشی جدید موتورولا با نام Motorola Droid

 

                                                                                                                                                                                       مواد تشکيل دهنده ي آن ترکيبي از فلز و پلاستيک است و  بسيار قرص و محکم مي باشد، ولي در عين حال سطوحي که بايد لمس شوند از مواد  نرم و لطيف ساخته شده اند. ساختار آن از دو قسمت عمده ي نمايشگر و صفحه  کليد تشکيل شده است، در قسمتي که نمايشگر وجود دارد تقريبا تمام فضا را  نمايشگر 3.7 اينچي پر کرده است و در زير آن نيز چهار دکمه ي لمسي (Back,  Menu, Home, Search) قرار دارد. صفحه کليد داراي دکمه هايي با فاصله ي کم  ولي پهن است و به نرمي هرچه تمام تر به صورت کشويي بيرون مي آيد تا QWERTY  بودن خود را به نمايش بگذارد. هرچند برخلاف انواع ديگر از اين نوع صفحه  کليد به راحتي بر سر جاي خود باز نمي گردد و به کمي نيرو احتياج دارد ولي  با يک صداي کليک کوچک و زيبا در جاي خود قرار مي گيرد. در سمت راست صفحه ي  کليد يک دکمه ي هدايتگر 5 جهته وجود دارد، يک ابزار عجيب و غريب مشتق شده  از کنترل هاي قسمت چپ. بالاي گوشي يک خروجي هدست 3.5 ميليمتري و پشت آن نيز  دوربين 5 مگاپيکسلي قرار دارد. در قسمت سمت چپ پورت Micro USB را مشاهده  مي کنيم. در ضمن بايد گفت که دوربين 5 مگاپيکسلي آن داراي فلاش LED نيز مي  باشد. اين گوشي بسيار باريک است و فقط 13.7 ميليمتر قطر دارد.


 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
SonyEricsson Aino
  • بازدید : (381)
بررسی تخصصی گوشی جدید SonyEricsson Aino

گر اندکی به عقب باز گردیم داستان گوشی های پر امکانات و پیشرفته ای که  حالا نشان آنها را همه جا و در دست همگان می توان مشاهده کرده به یک ماجرای  طوفانی در آگوست 2007 و عرضه هوشمند ترین ابزار برقراری ارتباط تا آن روز  یعنی لحظه تولد N95 باز می گردد، طوفانی که در یک چشم به هم زدن و در فاصله  زمانی کمتر از دو سال آنچنان تولیدات سنتی این کلاس را دچار تغییر کرد که  حالا انتظار مشاهده هر گجتی را در قالبی یک گوشی تلفن همراه داریم. اتفاقی  که نه تنها به هیچ عنوان منحصر به بالا نشین های پرفروش این بازار نیست،  بلکه اندک اندک راه خود را به برندهای محافظه کار و کلاسیکی همچون سونی  اریکسون نیز می گشاید. یکی از جدیدترین و در عین حال متفاوت ترین محصولات  سونی اریکسون که تا همین یک سال پیش صحبت از ساخت چنین دستگاهی بیشتر به  شوخی می مانست تا واقعیت، Aino نام دارد که در مقاله پیش رو سعی داریم این  محصول زیبا و متفاوت را به حیطه نقد بکشانیم. با ما همراه شوید.

Sony_Ericsson_Aino_01.jpg
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Nokia N8
  • بازدید : (445)

بالاخره غول دنیای موبایل سکوت طولانی مدت خود را شکست و پس از مدتها با نمایش N8 نام نوکیا نیز بار دیگر بر سر زبان ها بازگشت. Nokia N8 محصولی ست که پس از یک دوره سکوت مرگبار در مجموعه نوکیا بار دیگر امیدهای بسیاری را در نزد دوستداران این برند زنده کرده است. در مقاله کوتاه پیش رو سعی داریم تا نگاه مختصری به قابلیت های سخت افزاری و مشخصات این مدل جدید بیاندازیم با ما همراه شوید.
با این می دانم گفتن این جمله در کمتر از چند ثانیه منتقدان سرسختی را برایم ایجاد می کند اما حقیقت را نمی توان انکار کرد جائیکه با قدرت تمام می توان اعلام کرد که نوکیا هیچگاه تا این اندازه در حاشیه نبوده است شرکتی که تا همین یکی دو سال پیش با هر مدل جدید طوفانی را در بازار موبایل به راه می انداخت و از اسمارت فون های فوق محبوبی چون 3250 و N95 تا مدل های ساده ای چون 1100 و 1200 همه جا سخن از این برند فوق العاده بود حالا در شرایطی قرار گرفته که با در نظر نگرفتن تک ستاره هائی مثل 5800 و تا حدودی N97 به جرات می توان اقرار کرد که نوکیا پس از گذشت نزدیک به چهار سال از تولد N95 هنوز نتوانسته است محصولی در قد قواره این مدل ارائه دهد. نکته ای که در تعداد مدل های ارائه شده توسط نوکیا از ابتدای سال 2010 تاکنون که تنها 10 عنوان را شامل می گردد نیز کاملا مشخص است 10 عنوانی که دو مدل آن بطور اختصاصی برای بازار چین ارائه شده و یکی نیز نسخه 16 گیگابایتی X6 است. این در حالیست که در همین فاصله زمانی سامسونگ 24 گوشی و ال جی 25 گوشی به بازار ارائه داده اند البته نگفته پیداست که کمیت لزوما نشانه کیفیت نیست اما هر چه هست به راحتی می توان کم کاری نوکیا (و شاید هم پرکاری رقبا) را به خوبی از خلال آن متوجه گردید نکته دیگری که بر رخوت مجموعه نوکیا به روشنی مهر تائید می زند به حضور کم رنگ مدل های درخشان سری N این شرکت باز می گردد جائیکه پس از ارائه N97 Mini در سپتامبر 2009 یعنی در حدود 8 ماه پیش هنوز محصولی در این کلاس به بازار مصرف راه نیافته است که این برای برندی که موفق ترین مدل های خود را در سه سال اخیر همواره در این خانواده ارائه داده است چیزی بجز کم کاری به حساب نمی آید. از دیگر اشکالاتی که این روزها بر نوکیا وارد است و یکی از بزرگترین منتقدان دنیای وب یعنی Eldar Murtazin از Mobile-Review نیز کاملا بروی آن انگشت گذاشته است تغییر اولویت های اصلی نوکیا از مسئله سخت افزار به مسائل نرم افزاری و مخصوصا شبکه های اجتماعی ست موضوعی که حتی در حین معرفی مدل های مختلف گوشی های این شرکت جای قسمت های سخت افزاری را گرفته و بعنوان مثال بجای اشاره به پردازنده و حافظه داخلی گوشی به پشتیبانی مستقیم آن از فیس بوک یا شبکه OVi اشاره می شود. سردرگمی سیستم عاملی نوکیا یکی دیگر از عواملی ست که دست منتقدان را برای زیر فشار قرار دادن این برند کاملا باز گذاشته است جائیکه پس از معرفی پر سر و صدای Maemo و ارائه نسبتا موفقیت آمیز آن در N900 به یکباره با به میان آمدن پلتفرم MeeGo، سیستم عامل قبلی به یکباره به فراموشی سپرده شد و حالا نیز با نمایش Symbian^3 دیگر خبر خاصی از MeeGo هم نیست البته کاملا مشخص است که Maemo و MeeGo نسبت به Symbian^3 در یک کلاس قرار ندارند اما این نیز واضح است که نوکیا هم هنوز تصمیم قطعی خود مبنی بر تمرکز بیشتر بروی یک پلتفرم را نگرفته است. باری در این شرایط است که نوکیا بلاخره پس از مدتها محصولی را به نمایش گذاشت که بیم و امید را هر دو با هم به دوستدارن این برند هدیه کرده است امید به گذشته درخشان سری N و بیم از دایره تکرارهای نا امید کننده پیشین.

nokia_n8_preview_02.jpg
 

افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
Samsung i9000 Galaxy S
  • بازدید : (360)

 

دو چیز را این روزها در بازار تلفن همراه می توان عادی قلمداد کرد: یکی حضور پر رنگ آندروید و دیگری موفقیت های پی در پی سامسونگ. حال به این لحظه فکر کنید که این دو در اوج موفقیت با هم ترکیب شده و محصولی را به تماشا بگذارند که تا مدتها یافتن رقیب برای آن به امر غیر ممکنی بدل شود این داستان ستاره کهکشانی سامسونگ یعنی i9000 است که در مقاله کوتاه پیش رو سعی داریم با بخش های مختلف آن تا حدودی آشنا شویم. با ما همراه شوید.
معلوم نیست چه فکری در سر طراحان غول فنلاندی دنیای موبایل می گذرد اما آنچه مشهود است این است که این روزها و پس از تولد N97 و N900 مجموعه نوکیا را سکوت مرگباری فراگرفته است که حتی خبر معرفی قریب الوقوع سیستم عامل Symbian^3 در کنار مدل های N8 و N87 نیز نتوانسته است این شرایط را با تغییر چندانی روبرو سازد در این شرایط حالا تمامی نگاه ها به سامسونگ و مدل های رنگارنگ و متعدد آن در کلاس های مختلف که از رده های کاملا ساده مخصوص تماس تا لمسی های ارزان قیمت و از Feature Phone های متعدد و  اسمارت فون های گوناگون تا پاکت پی سی های قدرتمند گسترده گردیده، دوخته شده است. سامسونگ حالا به جرات و بدور از هر گونه اغراق تنها برندی ست که در تمامی رده های کاربری ممکن مدل یا مدل هائی را به نمایش گذاشته است نکته مهم و اساسی در این میان بغیر از صرف حضور سامسونگ در تمامی رده ها، به کیفیت و نوع حضور این برند باز می گردد جائیکه تقریبا در تمامی موارد دو فاکتور تعیین کننده در دید خریدار یعنی طراحی چشم نواز و زیبا در کنار قیمت بسیار مناسب و رقابتی منجر به قرار گیری سامسونگ در میان انتخاب های اول بخش عظیمی از کاربران در هر رده و هر نوع سطح کاربری گردیده است که شاید پر رنگ ترین نمونه آن را در رده گوشی های با صفحه نمایش لمسی بعنوان یک پلتفرم مشترک و فارغ از سیستم عامل بتوان مشاهده کرد سهم سامسونگ از این کلاس که از مدل های فاقد سیستم عامل و ارزان قیمت تا مدل های مبتنی بر سیمبین ورژن 5 و از آندروید و ویندوز موبایل تا سیستم عامل جدید و اختصاصی سامسونگ با نام Bada گسترده گردیده است بطور کاملا مشخص از دیگر بخش های بازار بسیار بالاتر است که این مهم بیش از همه به ماهیت این شرکت و حضور فعال آن در بازار LCD ها باز می گردد که دست بخش موبایل این برند را در استفاده از فناوری های روز با قیمت  مناسب کاملا باز گذاشته است اما با اینحال و علیرغم موفقیت سامسونگ در انبوه سازی، از کیفیت نچندان رویائی نمونه های با قیمت مناسب این شرکت نیز نباید غافل شد نکته ای که بعضا اصلی ترین محور انتقاد از سامسونگ را تشکیل می دهد البته این انتقاد همانطور که گفتیم بیشتر رده ارزان قیمت تر محصولات این برند را در بر می گیرد و در مورد نمونه های با کیفیت و لوکسی که سازنده عملا محدودیتی از لحاظ افزایش قیمت برای بکارگیری سخت افزارهای با کیفیت تر نمی بیند نه تنها به هیچ عنوان به چشم نمی آید بلکه در این گونه موارد صفحه نمایش به قدرتمندترین سخت افزار حاضر در دستگاه بدل می گردد. یکی از این نمونه جدید و با کیفیت که البته هنوز به بازار مصرف ارائه نشده است i9000 Galaxy S نام دارد که بروی کاغذ یکی از قدرتمندترین نمونه ها در میان تمامی آندرویدهای برندهای مختلف به نظر می رسد.

samsung_i9000_galaxy_s_01.jpg
 
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی