تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات


"اشمایكل جدید" به منچستریونایتد پیوست
 

باشگاه منچستریونایتد خبر خرید دروازه‌بان جوان دانمارکی را تایید کرد

 

کد خبر : 28606

 

 


 آندرس لیندگارد دروازه‌بان جوان دانمارکی که از او به عنوان اشمایکل جدید یاد می‌شود، با نهایی شدن صحبت‌ها به باشگاه منچستریونایتد خواهد پیوست.

الکس فرگوسن در گفت‌وگو با پایگاه رسمی باشگاه منچستریونایتد عنوان کرد: آندرس لیندگارد یکی از دروازه‌بانان جوان دانمارکی است که آینده بسیار درخشانی در پیش رو خواهد داشت. جو رقابتی همیشه در منچستریونایتد وجود دارد و اکنون با حضور این دروازه‌بان جوان، جو رقابتی درون دروازه هم به وجود خواهد آمد. البته او باید در تمرین به خوبی با فان در سار و مربی دروازه‌بان‌ها تمرین کند تا بتواند تجربه حضور درون دروازه‌ی تیم را پیدا کند.

ادوین فان در سار دروازه‌بان 40 ساله هلندی شیاطین سرخ در آستانه بازنشستگی قرار گرفته و فرگوسن به فکر یافتن جانشینی برای این بازیکن است. هرچند بعید به نظر می‌رسد لیندگارد جوان بتواند به این زودی‌ها نفر اول دروازه‌ی تیم مدعی لیگ برتر انگلیس باشد.

 

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد: آندرس لیندگارد تست پزشکی را پشت سر گذاشته و با قراردادی به ارزش 3.5 میلیون یورو راهی اولدترافورد شده است. این قرارداد اول ژانویه (آغاز فصل نقل و انتقالات) رسمی خواهد شد.


 

 



افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: